Edició 2012


La primera edició del Programa Generació d'Idees...

  va comptar amb la participació de vint grups formats per investigadors de l'Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

  entre els diferents projectes presentats, hi havia una gran varietat d'idees, que anaven des d'aplicacions mòbils per facilitar la conducció o l'intercanvi d'informació, fins a dispositius per millorar la seguretat i les condicions de vida de la tercera edat o mini-hivernacles adaptables a l'estètica i l'espai de la llar, entre d'altres.

  d'entre tots els projectes que van participar s'han constituït tres empreses: Ad on Demand, Maxfactory i Knowxel.
 
  el projecte Ads on Demand, dels investigadors Marco Pedersoli, Pep Gonfaus, Jordi Gonzalez i Xavier Roca, va ser el guanyador del concurs. 
 
  el segon premi el va obtenir el projecte Knowxel, una plataforma "crowdsourcing" basada en dispositius mòbils orientada a potenciar la  comunicació entre clientes i usuaris, desenvolupada pels investigadors Ariel Amato, Felipe Lumbreras i Angel Sappa. I el tercer premi va ser per Amblife, dels investigadors Edén Corrales, Jordi Marín i Mónica Ramírez, que es basava en la creació d'un sistema per detectar automàticament caigudes.
 
                              
   

Patrocinadors

Amb el suport de

Col·laboradors