OFICINA VIRTUAL DE RECERCA Tràmits en línia

Altres tràmits de recerca

Sol·licitud d'acreditació de tasques de recerca del personal tècnic de suport (PAS)

DESCRIPCIÓ
Sol·licitud de reconeixement d’activitats de recerca a l’empara de l’article 21.1 de la Llei 24/2015, de 24 de juliol, de patents.
Podeu consultar la Normativa d’acreditació de tasques de recerca.
La sol·licitud l'ha de presentar la persona interessada.

El personal d’administració i serveis que desenvolupa tasques de responsabilitat en recerca i transferència dins de l’activitat pròpia de la Universitat Autònoma de Barcelona pot sol·licitar el reconeixement d’aquesta activitat, sempre que es compleixin tots els requisits següents:

  • Gaudir d’una vinculació contractual o estatutària amb la Universitat Autònoma de Barcelona a temps complet i estar enquadrat com a personal d’administració i serveis laboral o funcionari.
  • Tenir el títol de doctor.
  • Tenir la categoria LG1 (personal laboral) o pertànyer al grup A (personal funcionari).

CRITERIS D'AVALUACIÓ

Per obtenir el reconeixement es imprescindible acreditar, en els darrers 5 anys:

Pels perfils principalment de recerca:

  • Participació acreditada en almenys en 1 projecte competitiu per una durada mínima de 3 anys durant el període avaluat. Aquest requisit l'haurà de confirmar el director/a del departament o responsable amb el seu informe de suport a la presentació de la sol·licitud de reconeixement de la recerca i la transferència.
  • Ser autor/a d’almenys 3 publicacions de recerca indexades (Scopus o JCR) o 3 capítols de llibre en l’àrea de treball indexats en SPI o 1 llibre publicat en editorials reconegudes a l’àrea de treball.

Pels perfils principalment de transferència:

  • Participació acreditada en convenis de transferència amb una durada acumulada d’almenys tres anys durant el període avaluat.
  • Participació acreditada en almenys 1 projecte competitiu o ser autor/a d’almenys 2 publicacions de recerca indexadeso 2 capítols de llibre en l’àrea de treball indexats en SPI o 1 llibre publicat en editorials reconegudes a l’àrea de treball.

La Comissió considera que aquests criteris poden ser representatius de totes les àrees de recerca de la nostra universitat multidisciplinar. En cas que es detectés alguna àrea on no s’ajustessin, la Comissió podrà adaptar-los adequadament.

SOL·LICITUD

Primer. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud d'acreditació de tasques de recerca
Un cop l'envieu (botó ENVIAR), us apareixerà l'opció de DESCARREGA COM A PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la web de la seu electrònica

Segon. A més de la sol·licitud, heu d'aportar, degudament complimentats, passats a PDF i signats electrònicament, el vostre curriculum vitae on identifiqui l’activitat de recerca que motiva la sol·licitud, en el següent format i un informe dels vostres responsables orgànics i funcionals 

Tercer. Aquests documents (la sol·licitud, el curriculum vitae i l'informe) cal que els presenteu al Registre Telemàtic de la UAB

RESOLUCIÓ
La vostra sol·licitud serà valorada per la Comissió ad hoc delegada de la Comissió d'Investigació i se us informarà de la seva resolució.

RESPONSABLE I CONTACTE
Unitat de Gestió de Recursos (Àrea de Gestió de la Recerca)
Telèfon: 93 581 3738
Correu electrònic:   agr.gestio.recursos@uab.cat