SERVEI D'INFORMÀTICA

Servei d'informàtica > Centre d'assistència i suport

Atenció personal en l'àmbit informàtic
Podeu posar-vos en contacte amb el CAS a través d'aquesta web, o bé per correu electrònic o per telèfon (93 581 21 00).

L'horari d'atenció als usuaris és el següent:
-De dilluns a divendres no festius: de les 8 a les 20h

Durant els períodes de vacances l’horari d'atenció als usuaris es pot veure reduït en funció de les necessitats, s’informarà de l’horari d’aquestes dates en un anunci a www.uab.cat\si

A més, per resoldre determinades incidències, el CAS disposa  d'una eina que permet obtenir el control del vostre ordinador de forma remota. Aquest procediment sempre es fa amb el vostre vistiplau.

Inici de sessió de suport remot
 Àmbit 
La teva consulta
Estadístiques del CAS

Per quins temes heu d'adreçar-vos al CAS
Us podeu adreçar al Centre d'Atenció i Suport quan tingueu un dubte, un problema o una incidència d'àmbit informàtic. Aquests són alguns dels casos que el CAS atén habitualment:

  • Correu electrònic institucional
  • Connexió a la xarxa de la UAB 
  • Programari recomanat i amb llicència
  • Accés a aplicacions i serveis de la Universitat: NIU i paraula de pas
  • Ajuts per a la renovació del maquinari i del programari informàtic
  • Antivirus
  • Espai a servidors per l'allotjament de webs
  • Reparació de maquinari
Podeu trobar més informació sobre el funcionament del CAS en aquests documents
Què passa quan contacto amb el CAS (pdf: 0,49 MB)
Guia d'ús de la eina de gestió de peticions (pdf: 0,86 MB)
 

 

 

2014 Universitat Autònoma de Barcelona